Saturday, April 22, 2017

Ja, se ungdomen

Vaknade tidigt idag eftersom jag bestämt mig för att arbeta på uppsatsen idag. Jag skrev klart min arbetsdagbok fram till idag. Dagboken blev inte speciellt lång eftersom jag och S kom igång rätt sent, men jag fyller ut med :poop:

Tillät mig själv att beställa en Hawaii som jag inte åt upp. Solen sken nästan hela dagen och jag visste att jag borde ta mig ut på en nypa frisk luft, men ni vet hur det är när en försöker att vara produktiv fastän det inte riktigt går och i slutet av dagen kunde jag säkert ha gått på tre promenader och ändå fått lika mycket gjort. Men innan solen gick ner hann jag gå på en promenad och gick via ICA Maxi på hemvägen för att fylla på kylskåpet.

Aah, jag ser ungdomar (läs jämnåriga) gå in mot staden med Smirnoff Ice och öl i händerna. Ja, se ungdom. Själv belönar jag mitt produktiva själv med att se på Creepschool som jag till min lycka hittade på Dreamfilm. Älskade det barnprogrammet när jag var yngre. Den är lite heteronormativ och sexistisk nu när jag ser på den med SJW-goggles. Men det kan jag ta.

No comments:

Post a Comment