Sunday, April 12, 2015

Listjävel för att jag fick tråkigt.

Hur bor du: Lägenhet i Örebro under skolåret. Den är mysig, men jag stökar ner den hela tiden. =< 
Brukar du komma i tid: Jäpp, tidspessimist, så jag tror alltid att det tar längre tid än det gör att ta sig någonstans. x) Ett tag hade jag t.o.m. klockan för tidigt inställd för att kunna lura mig själv att komma ännu mer i tid...
Hur lång är du: Ca. 169-170 cm.
Kan du laga mat: Jag kan laga mat, i smyg...
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar Personalvetenskap! =D Och jobbar som biljettförsäljare på sommaren!
Vad har du på dig just nu: Jeffrey Campbell lita spikes och en extreme oversize, svartvit randig tunika. (Städar lägenheten i högklackat för att få in vanan).
Har du någon fobi: Tror inte det faktiskt. 
Hade du en bra kväll igår: Jadå! Var med klassen en sväng och drack. Behövde det.
Vilket är ditt senaste inköp: En trerättersmiddag på Restaurang Bamboo! Värt!
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe med mjölk och socker, även om jag inte borde...
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studeielån från landskapsregeringen!
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp!
Vad hade du sönder senast: Vad hade jag inte sönder senast? Senast igår hade jag sönder en penna.
Vem snackade du med senast: IRL så ropade jag hejdå åt klassen, men jag pratade en sväng med Nene på FB-chatten angående att jag inte kan gymma ikväll eftersom jag måste gå och lägga mig tidigt för att orka upp imorgon.
Varm favoritdricka: Kaffe! Eller chailatte! Eller te! Jag vet inte... Allt är så gott!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten går alltid hem, men jag gillar Loka Crush hallon också!
Alkoholhaltig favoritdricka: Sommersby päron är nice, men jag gillar också Solero och romcola.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Well, jag skrev tidigare här på bloggen om mitt möte med wasabi... Det var en jävligt dum idé.
Saknar du någon just nu: Saknar familjen sådär allmänt.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara ignorant, besserwisser, rasistisk, sexistisk och vägra lyssna till motargument och använda härskartekniker för att försöka trycka ner en.
Någon jag stör mig på: Nash Grier...
Intressen: Polyvore, tumblr, vänner, foto, teckna, skriva, äta, sova, dricka, sola, simma, leva.
Senaste person du kramade: Macko när han hoppade av tåget i Eskilstuna och jag fortsatte mot Örebro.
Vad drack du senast: Vatten.
Vill du ha barn: Jag har alltid svarat blankt nej på den frågan, men nu är jag inte så säker längre. Inte nu iaf. Men kanske någon gång. Kanske.
Längtar du till din nästa födelsedag: Naah, kanske sådär att det vore trevligt med extra cash, men annars så är det nog inget speciellt.
Har rakat dina ben någon gång: Många gånger.
Är du sugen på något nu: Mat, har inte ätit ännu idag! Ska steka plättar!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1, om jag dricker alls.
Använder du hudkräm: Nope.
Attraheras du av män med skägg: Beror på karln. Ytligt nej, men skulle jag bli förtjust i någon så skulle det säkert bli attraktivt på den personen.
Micro-pop eller poppa själv: Doppa det i choklad så spelar det fanimej ingen roll hur det är poppelit.
Brukar du baka: Bara hemma! Mitt kök är för litet för bak, det blir bara ett mjölinferno.
Röstade du i det senaste valet: Jöpp! 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ibland, ibland inte, för det mesta sådär.
Vilken låt lyssnade du senast på: Lyssnar just nu på Crazy la Paint.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Bara jag och min huvudvärk.
Vad tycker du är äckligt: Åh, det finns så mycket äckligt här i världen, men rasister är ju jävligt äckliga alltså.

No comments:

Post a Comment