Sunday, April 12, 2015

And for tomorrow are those who can fly

Igår var en väldigt uppochner-dag som började bra, sedan var det dåligt en sväng och så bestämde jag mig för att vara social med min klass på kvällen och då blev det bättre. Vi drack och lekte fyllelekar, sedan gick de på krog och jag hade förutsett att jag definitivt skulle bli övertalad att följa med så jag hade medvetet lämnat passet och plånboken hemma. ^^ Innan jag gick och lade mig såg jag på "Educating Rita" som vi ska analysera nästa vecka till seminariet. Skrev ner mina fylletankar om filmen och drack en massa vatten.
  Sov typ hela dagen idag, vilket inte är bra med tanke på att jag ska upp på läkarbesök imorgon. Det är klockan 08:45 och jag har ännu inte riktigt klurat ut busstiderna, så jag ska gå dit, det tar bara ca. 25 minuter. Annars har jag sett på film, städat och lyssnat på musik och planerat att hyra ut lägenheten i andra hand i sommar. Måste höra av mig till Svenska Kyrkan dock först och försäkra mig om att det är fritt fram.

Nästa vecka kommer papp, Lotta och kanske Klimpen på besök, det ska bli jättemysigt att se dem! Vi får se vad vi hittar på. De stannar söndag t.o.m. tisdag ser det ut som. Hoppas Klimpen bestämmer sig för att komma, men jag vet själv hur jobbigt det kan vara att fara iväg sådär bara.

Idag steker jag nog plättar till middag!

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment