Friday, April 10, 2015

Halleluja, jag är en glömsk klant, men jag är smart!

Seminarium idag. Det gick rätt bra, satt och doodlade lite för att fokusera bättre och även om jag tror att vi kunde ha gjort bättre ifrån oss med referenserna så är det inte något att oroa sig över.

Tentaresultatet från delkurs 2 kom ut och tammefan om jag inte fick VG på den också! 24 av 28 skrivpoäng, vilket chockerar mig djupt eftersom det innebär att jag har mer än 4 poäng på essäfrågorna, för jag kan bara inte tro att jag fick alla rätt på alternativfrågorna! Tack vare detta så har jag alltså redan VG på den här kursen oavsett hur det går på de andra tentorna. Jag trodde seriöst att jag skulle få anting U eller precis över gränsen till G. =P Jag trodde samma sak om förra tentan jag hade med den här föreläsaren. Jag tror iofs nästan alltid att jag failar... Nene kommer påpeka det. Igen.

Så jag tänkte smita tillbaka till uni och se om en kunde hämta ut resultatet redan, vilket såklart inte gick, så vafan, det var en frisk promenad iaf. Nå, när jag är halvvägs hemma så känner jag efter mina nycklar som jag alltid gör och märker att de inte är där. Tack vare lyckan över mitt VG så slapp jag få panik, men lite nervös är jag. Antingen är jag en tövlig klant och har tappat nycklarna någonstans på vägen eller så är jag en glömsk klant och glömde nycklarna i lägenheten. Vilket visade sig när jag blev insläppt i byggnaden och min lägenhetsdörr var olåst. Ugh, glömsk klant. Eller ja, hoppas mina grannar inte hörde mig utropa: "Yessss, jag är en glömsk klant!". Jag lovar och svär att jag pratar för mycket för mig själv.

Ikväll ska jag och Nene äta på Bamboo och jag ska ge henne Mignonäggen som mamm köpte åt henne. ^^

Phew, skönt att komma tillbaka starkt efter den där underkända tentan i vintras!

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment