Saturday, April 18, 2015

Guldmänniskor

Still drunk while writing, so overlook mistakes.

Var på PEVE-sittning ikväll.

Fast började dagen med Bea på SEN Street kitchen där jag återigen valde den mera välsmakande rätten. Sedan gick vi och köpte vårkläder. Eller ja, jag köpte vårkläder. Sedan såg vi på GMM hemma hos mig innan hon skulle iväg och köpa saker med familjen och jag hoppade i duschen för att bli fräsch i tid till sittningen.

Jag var först i klassen på plats, liksom jag varit den första som faktikt köpte biljett till sittningen. Lite awkward i början, men sedan var jag plaserad med några fantastiskt peppade bordsgrannar som livade upp stämningen rejält under middagen. Efter middag och allt så drack vi och dansade och planerade efterfest hos Elin. Jag och Anna tappade bort de andra på stan en sväng, men innan vi hann avrunda kvällen så hann jag se E-Type på Stora Örebro innan vi gick hem till Elin och avslutade kvällen med fulsång, dans och sprit. Emir förbjöd mig att finsjunga. Björn Afzelius "Tusen Bitar" kom på nämligen och då kan jag ju inte låta bli. x) Så de fick höra mig sjunga seriöst en sväng.
  Efter att Elin kört ut oss (mig, Nicolina, Johan och Emir) så går vi till Statoil närmare mig och äter lite och jag tar på mig leggings för fuck att inte ha thigh gap när en går omkring på fyllan.
 
Solen går upp utanför mitt fönster. Jag känner mig sned. Sned med glad.

Återigen bevisar min klass att de är dunder. Idag måste jag hinna röja upp innan papp, Lotta och Klimpen kommer. Plus att Maia och Sigge behöver sällskap imorgon då Nene är borta. Men det är värt att vara lite sliten.

Tack underbara människor! Guld är ni!

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment