Sunday, November 02, 2014

fanvafult

Well, heya, det finns alltså en blogg som ska handla om min vardag. Men det är verkligen inget intressant att prata om just nu. Jag verkar ha sjunkit ner i någon form av svacka och är för det mesta trött och omotiverad. Förhoppningsvis lyckas jag peppa upp mig nästa vecka. Ska städa, tvätta, gymma, läsa, plugga och söka upp en tatueringsstudio. Imorgon är det måndag, så varför inte göra imorgon just den måndagen då en går in för förändring?

Jag och Diktatorn har förresten börjat ladda upp bajs på vår gemensamma YouTube-kanal fanvafult. Det är ännu bara några osäkra första steg, men så småningom lär vi väl få ihop något. Diktatorn (Äh, vafan, Nene får det fortsätta vara... xD) är redan bekant med hur en klipper ihop videos, lägger över ljudklipp o.s.v. så om vi bara fortsätter och finner vår inspiration så kommer det snart se rätt bra ut. ^^

Som sagt har jag varit lite hängig den senaste veckan, men planerar att rycka upp mig. Jag hatar när det börjar bli vintern. Mörkret och kylan gör allting så mycket svårare och mitt humör går i botten. För att fördriva tiden har jag mest tittat på gameplays och ätit kärleksmat, men det får jag lov att sluta med nu. Skärpning, Eri! Aglabalarghl!

Det var allhelgonahelg nu och jag (som är snål och tråkig) hade inte planerat att fara på något party. Så jag köpte lite cider och såg på "Felix Recenserar" och Mumin med Nene igår istället. Fuck yeah! Living the life! Hon har btw tatuerat sig igen! En bläckfisk med stormhatt, monokel och en tekopp i handen. Den är asfin, men hennes arm är fullständigt död och hon är asparanoid hela tiden för att hon ska göra något fel och typ få armen infekterad köttätande bakterier. xD Så nu när den blev så fin är jag rätt pepp på tatuering också, men jag har ännu ingen aning om till vilken parlor jag ska gå... Jag söker efter någon med asbra linework som kan immitera andras illustreringstekniker på pricken. Men jag ska gå runt lite. Då kanske jag äntligen kan sätta sprätt på tatueringspengarna jag fick av alla i födelsedagspresent. ^^

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment