Friday, October 24, 2014

Dumb dumb

Well, I am a dumb dumb...
  Vår tentaskrivning har ändrats så att de som har efternamn som börjar på A-J skriver i en sal och resten i en annan. Jag checkade vilken jag skulle skriva i och kom nöjt fram till att "Ah, well, 'E' ligger ju på A-J sidan, så ingen ändring där!". Sen dubbelcheckade jag igår. Jodå, det var fortfarande 'E' i sal L001. Idag (tentadag) kikade jag en gång till och kom ihåg att mitt efternamn inte alls börjar på E utan på G och nu känner jag mig extremt dum. Iofs ändrades inte salen för det, men det kändes ändå löjligt om jag dykt upp i fel sal i sista sekunden idag. OM d.v.s....
 
På lördag har Vox Nikolai fredskonsert och jag har inte hunnit gå på några körövningar på nästan en månad, så jag avböjde den här gången och tar nya tag nästa vecka då vi börjar öva inför Kulturnatten, I suppose.

Att dricka kaffe och äta en muffin på morgonen är inte helt fel, även om jag borde äta rågbröd och frukt för att hålla magen i schack. Men jag får någonting i mig iaf. Så tyst!
  Jag ska skumma igenom böckerna igen nu innan jag ger mig iväg och så ska jag lyssna på "Crazy la Paint" och "Shangri La" (<-- trigger warning, blood and guts, ugh, se denna version istället ifall ni bara vill höra låten och inte se för mycket av det blodiga sammanhanget). Jävligt underlig kombination, men båda låtarna gör mig väldigt peppad (även om Shangri La är Corpse Party musik xD).

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment