Sunday, June 01, 2014

Sol ute men ej härinne, ej i hjärta, ej i sinne

Bloggandet är nog en sommargrej för mig... Jag kan liksom inte hålla igång den över vinterhalvåret, inte ens på våren. Får se om jag kommer igång nu när jag börjar jobba i Långnäs igen.

Egentligen borde jag plugga (har typ 500 sidor att pränta in i huvudet på 3 dagar), men jag blir distraherad av precis allt. 
"Oooh, Jelly Splash på iPhone!"
"Cappuccinoooo!"
"Nämen titta en brud som ligger och solar *creep-mode activate boop*"
"Jag borde föra över mina bilder från mobilen och kameran till den här nya datorn..."
"TUUUUUUUUUMBLRRRRRRR!"
"Nämen titta... JAG HAR EN FRIGGIN' BLOGG!!"

Well, jag lär nog bli godkänd tack vare förkunskaper, skillz och rent utav gissningar.
  Helst skulle jag vilja messa Kerenskij (Nene) och fråga om hon fortfarande är i parken och vill ha sällskap, eller så vill jag ut på en lång promenad på naturreservatet med bara musik och iPhonen (för kamerans skull). Men jag blir nog tvungen att fortsätta plåga mig igenom pdf-filen sida för sida...
  Hngh...

Pax et Bonum
Erin <3

 

No comments:

Post a Comment