Tuesday, June 03, 2014

Jag hatar att lukta diskvatten!

Okej, jag ger upp. Den här tentan kommer att gå på skit, jag har en j*vla tur om jag blir godkänd alltså. Jag kan bara inte koncentrera mig! Det är så mycket som snurrar runt i huvudet just nu. "Usch, vad tjock jag är... Måste börja springa i sommar!", "IMMA FRUIT NINYAAA!!", "Fan vad här ser ut, måste städa, de kommer ju för att kolla lägenheten på torsdag!", "Har jag packat allt jag borde ha packat?", "Shitshitshit, tågresan!!", "FRUIT NINYYYYAAAA!!!".

Dessutom tänker jag bara på sommar sommar sommar! Ska bli helt underbart att faktiskt få börja leva ut det! Hittills har jag bara pratat om det, men i slutändan ändå suttit inne och tittat på "Once Upon a Time" eller någon Cartoon Network serie... Men nu ska jag börja jobba på fredag, så jag får äntligen något att göra!

Idag har det regnat as och jag har slut på socker och vill dricka te...

Måste gå och lägga mig i tid ikväll så att jag orkar skriva tenta klockan 08:00 imorgon bittida... -__-

Men jag måste säga att jag är märkvärdigt lugn. Jag menar, går det inte nu så finns det ju omtentor. Right? Right!

Så nu ska jag läsa igenom Chapter Guidelines och sedan städa upp det sista i lägenheten och hoppa i säng!

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment