Monday, June 17, 2013

Biljettförsäljarn's logg, vecka 25, dag 1 - Didn't go as planned

Well, det gick ju inte som planerat. Jag hade tänkt att jag kanske skulle få fart på den här bloggen igen då jag började jobba, men pilutta mig.
  Idag ser ut att bli en kall dag med möjligtvis en gnutta regn. Bah.
  Under min första jobbvecka hända inget out of the ordinary. Jag bara jobbade på som vanligt. Det är förstås skönt att vara nära havet igen. Luften känns friskare. =)
  I början av min lediga vecka for jag till stan och var med Mördarsnigeln över dagen. Vi pratade om allt möjligt, åt hämtpizza från Diablo och gick på en blöt promenad med Daisy/Dan och jag försökte desperat undvika alla sniglar och snigelspår jag kunde. Jag kommer inte ihåg vilka som var mördarsniglar... De svarta, de bruna eller de bruna med streck på ryggen? I vilket fall så undvek jag dem eftersom mamm aldrig skulle förlåta mig och jag draggade hem en armé av trädgårdsvandaler till hennes plot of heaven. ^^
  För det mesta har jag varit hemma dock, gått på promenader och börjat se på gameplays igen.

Den här veckan är det midsommar dock! =D LiLLan fyller 18 år på midsommardagen som sagt, så vi firar henne på midsommar. Jag har redan köpt förfestens alkohol för att få det gjort. Jag jobbar bara fyra dagar den här veckan eftersom jag jobbade över midsommar både 2011 och 2012. Så jag begärde att få ledigt över midsommar iår åtminstone.

Jag har inte sett till min kära Smith ännu. Kanske fienden fick tag på honom... Tur att ingen förstår vad han säger, så han kan inte avslöja något. Jag såg en hare dock! Jag har inte hittat ett lämpligt namn ännu, hon kan ju bara ha varit en förbipasserande. Men det tror jag inte, hon är antagligen en spion.

Nu ska jag se på Cry plays: Fragile Dreams: Farewell Ruins of the Moon. ^^

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment