Thursday, July 05, 2012

Biljettförsäljarn's logg, vecka 27, dag 4 - Listjävel!

Vad gjorde du igår?: Jobbade
Vad ser du om du tittar bakom dig?: En jävligt ful karta över Korpo som lutar mot väggen på sida och tre tavlor med skärgårdsmotiv.
Gillar du att baka?: Nomnom
Hur många kontakter har du på din Facebook?: 251
Har du varit inne på snyggast.se?: Nope
Har du skurit dig?: I misstag x-antal gg
Älskar du någon just nu?: Familj och vänner <3
Vad åt du senast?: Nudlar och smörgåsar
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: Jao, men itne så ofta (^^)
Finns det någon du hatar?: Som min lillasyster brukar säga "Hata är ett för starkt ord"
Har du druckit?: Aldrig
Är du oskuld?: Nunna
Har du varit otrogen?: Jees
Vad ska du göra i helgen?: Jobba och hoppeligen hinna in till stan för att övningsköra lite
Har du någon gång ägt en plastros?: Jaadå
Tycker du om att teckna?: Jo, men jag har kommit av mig så mycket att jag sällan gör det numera
Har du ljugit?: Jag ljuger mera än vad folk tror ^^
Vad vill du bli när du blir stor?: Lycklig
Har du tittat på melodifestivalen?: Jupp
I så fall, vem hejade du på?: Loreen från första början ^^
Gillar du mat?: VAR DÅ?! OwO
Hur lång är du?: Runt 170 cm ^^
Har du hål i öronen?: Tre i högra, två i vänstra
Hur mycket är klockan?: 16:45
Har du en tjej/kille?: Nope
Är din säng bäddad?: Nej =3
Vad ärditt smeknamn?: Eri
Hur många bloggar har du/har du haft?: Fyra. eringaddnas.blogspot.com är min gamla, eringaddnas.tumblr.com, erinidamaria.tumblr.com och erinidamaria.blogspot.com (denna)
Vad är din dröm just nu?: Att får ett jobb till hösten och senare komma in på en skola i Sverige
Varför gör du den här listan?: För att jag kan!
Har du en teve i huset?: Inte här
Vilken är bästa låten just nu?: Vet ej
Har du blivit sviken?: Beror på hur man ser det, men jag skulle väl inte säga det
Vilken klass går du i?: Har gått ut gymnasiet
Har du varit olyckligt kär?: Jao
Tänker du göra klart det här testet?: Det vore ju lite onödigt annars
Största glädje just nu?: Vänner och familj <3
Har du på dig för kläder nu?: Svarta cykelbyxor, en turkosblå tunika och mina sandaler
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar?: Ja.
Fryser du ofta?: Nej
Vem litar du mest på?: Jaques (katten)

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment