Friday, July 27, 2012

Barnvakt

Den här veckan har gått för fort... Jag kom hem, sov bort två dagar och har sedan haft fullt upp med Teddys barn med familj som är på besök och att vara inhoppare på LiLLans jobb. Det var ifs bara idag men det dög bra. Varför tycker barn så mycket om mig? Mamm säger att det är för att jag är så okonstlad och aldrig gör mig till för dem. Jag bara är naturlig, men jag är alldeles för snäll. Mina småsyskon kan jag snäsa av när jag är trött, men andra barn är jag alldeles för snäll med. Jag låter dem härja på med mig, vilket de uppskattar. Idag var jag dock för trött för det, så jag gick och gömde mig i Teddys bil och tog en power nap innan maten.
  Hurra för mig.
  Men barnen är för härliga, de är uppåt, aktiva och glada. Problemet är ju bara det att jag blir trött in i själen av att leka med dem. =/ Men som man bäddar får man ligga... =P
  Tååfe är äntligen ledig från simskolan, så jag planerar att vara med honom imorgon för att lämpa av två veckors funderingar och bryderier på honom. ^^ Gah, har inte sett honom på två veckor! D=
  Och imorgon måste jag börja fundera på inköp inför sista jobbveckan för den här sommaren.
  Vad ska jag göra sedan då?
  Nä, jag går inte in på den stigen!
  Första planen för augusti: Amsterdam med Krigis, Perander, Nurmi och Corpralen.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment