Friday, July 20, 2012

Biljettförsäljarn's logg, vecka 29, dag 5 - "Fucking barrels!"

Just nu är jag rätt tillfreds här ute. ^^
  Igår kom Amie och Eifos över på besök. De hade t.o.m. en cheesecake med sig. =3 Men jag åt inte för concertan hade inte slutat verka och att bjuda mig på gott då är som att kasta pärlor åt svinen. Vi såg på PewDiePie's klipp då han spelar Happy Wheels, Amnesia, Anna och The Grudge, vilket var rätt underhållande. Speciellt för Eifos som kunde garva åt mina och Amies reaktioner. Jag satt konstant med fingrarna i öronen och kisade med ögonen för att se suddigare. Happy Wheels var bara underhållande, men Amnesia och The Grudge var bara suspension och jumpeffects vilket är den perfekta kombinationen för att få mig på helspänn. Huii!
  Anna verkade dock intressant. =) Det var nog lite läskigt, men inte som Amnesia där det helt plötsligt dyker upp en krälande zombie i en underjordisk gång (det var en custom story, inte original spelet) eller då man skenar genom en korridor från något som låter som en dungeon dragon. >.< Nej, Anna var mera mystiskt och mörkt. Svårt att beskriva.
  Jag och LiLLan är ganska bra att ha som spelsällskap, för vi kan inte spela för fem penni, men vi kan skrika, gnälla, klaga och heja hur mycket som helst. Så man slipper dela kontrollen med oss och får dessutom en entusiastisk publik. TÅÅFE!! Vi måste ha spelkväll och spela Dante's Inferno igen! Vi fick ju aldrig spela klart det. =<
  Nu ska jag läsa Sudoku och dricka kaffe.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment