Tuesday, June 05, 2012

Dag 30 - Planer för nästa månad

Well, jag tar för den här månaden eftersom den ändå just börjat. ^w^
  Jag började ju jobba nu, så antagligen lär jag väl fortsätta så som jag gjorde förra året och jobba varannan vecka och hitta på bus varannan (eller slappa är väl högst troligt). Sedan ska jag ju försöka ta körkort nu nästa vecka. Hoppeligen så lyckas jag och kan bli lite mer oberoende här ute i Långnäs. Som det är nu så är jag helt enkelt fast och kan bara komma härifrån och tillbaka med andras hjälp. Men än så länge överlever jag nog. Hoppas jag.
  Annars är det väl också några födelsedagar, t.ex. Cap'ts och Eifos och därpå LiLLans. Så det blir en hel del planerande.
  Midsommarplanerna är rätt trista. Jag jobbar liksom förra året över min favorithögtid så jag kan inte riktigt planera något helfestligt.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment