Tuesday, June 05, 2012

Biljettförsäljarn's logg, vecka 23, dag 2 - Studentbilder


Jaques fick vara med på studentbilden =3 Gullebubben har svansen i vädret <3


Sedan började det regna >.<

Just nu sitter jag allmänt och har det rätt trist. Jag börjar först klockan 12, men eftersom jag inte kan sova så länge när jag jobbar så tvingade jag mig upp för några timmar sedan. =P
  Där ute verkar solen skina, så jag funderar på att gå ut en sväng och se på läget. 
  Det är lite trögt här utan Concerta... Jag fungerar liksom inte lika bra utan den, iaf inte på jobbet. Eller ja, nog fungerar jag, men inte lika aktivt. 
  Nåja, mamm sa att hon skulle komma ut hit med Concertan idag, men jag lär ju inte kunna ta den idag eftersom den skulle hålla mig vaken hela natten. Fast det beror förstås på hur snabbt hon är här.
  Nu ska jag nog ut lite.

Pax et Bonum
Erin <3



No comments:

Post a Comment