Monday, June 04, 2012

Biljettförsäljarn's logg, vecka 23, dag 1 - Dag 29 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Jag vet inte riktigt. Alltså, kanske midsommar på Kökar på samma sätt som när jag var liten. Samma spänning, samma förväntningar, samma upplevelser, samma minnesvärda stunder.

Nåja, man får lov att lära sig att man inte kan återgå till det förflutna."Time may change me
But you can't trace time"

Så var man tillbaka i Långnäs med packning för en vecka. Mamm leker lekstuga, städar och donar. Jag trodde hon hade tröttnat efter att ha förberett min studentmottagning, men neej då.
  Lite ringrostig är jag nog, men lite av jobbfinskan satt nog kvar. Det är bara maskinen och alla koder som jag ska försöka minnas nu. =P Lättare sagt än gjort. Iår har jag ingen fusklapp på min apparat, så jag måste skriva ner de viktigaste koderna och ha med dem när jag går ut. Hoppeligen så tövlar jag inte bort mig totalt redan första dagen. Och hoppeligen så kommer allt tillbaka när jag väl sätter igång som vanligt.
  Och hoppeligen så kommer jag trivas lika bra här iår igen. ^^

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment