Thursday, June 07, 2012

Bloggdesign

Idag har mamm trixat på de sista detaljerna här hemma hos mig. Sorgligt nog var jag för trött för att riktigt hänga med och hamnade på att göra om hennes blogg. Så nu är baracken fin och mammas blogg är fin. =3


Inte för att jag ju gjort decoupaget själv, menmen... Jag hjälpte till att få allt att passa. ^w^
  Som sagt har jag varit astrött idag, men nu när det börjar skymma så är jag inte alls lika trött, lite smått slö kanske, men inte trött. Så jag funderar på att se på några Mumin avsnitt och äta middag och så får vi se om jag lyckas somna inatt.
  Det brinner lite i knutarna dock! För jag ska ju köra det muntliga teoriprovet på måndag, men jag måste ha mitt ADHD intyg tills dess, vilket jag helt glömt bort! Så jag måste ringa imorgon så fort jag vaknar och fråga om de hinner fixa det idag så att min mor kan hämta ut det, för på måndag redan börjar det vara lite för sent.
  Men det fixar sig på något sätt. 
  Hoppas jag.

Pax et Bonum
Erin <3

1 comment:

  1. Svar: Nej, de är nog här på Åland, men pappa och Monica vägrade låta dem vara här i huset så de är hos Mackan :( Maia är rädd för honom typ och är nästan bara framme när han sover och när jag är där, annars trycker hon mest under soffan. Min stackars lilla plutt, har så dåligt samvete för det :(

    ReplyDelete