Friday, May 11, 2012

Dag 19 - Bild på sminket jag brukar använda

Bahaha! Jag orkar inte ta bild av eyelinern, men eyeliner, mascara, mina ögonskuggor från söndagsmarknaden på Malta och BK premium lipstick =3



And then I look like this:


Igår övningskörde jag och jag kan lugnt säga att jag inte riktigt är i mitt esse, men bilskoleläraren sa att det största problemet inte var kärringstopp och hackiga inbromsningar (bilen är mycket känsligare än den jag övningskört med förr) utan att jag inte riktigt har greppat grupperingarna till enkelriktade vägar, men det jobbar jag på, sedan ska jag fanimej ta det där körkortet snart!

Annars har jag det bra! Mamm var med mig och shoppade lite de här två senaste dagarna. Det här är vad jag bl.a. fått:

Jeffrey Campbell lita spikes <3 Bästa presenten på år och dar!



Studentmössan!





No comments:

Post a Comment