Tuesday, May 08, 2012

Några drinkar jag vill testa, just nu, för jag har ångest...

Black Widow ( The Avenger's cocktail)

1 oz Vodka
0.75 oz Kahlua
1 oz Grenadine
Cola

Häll de tre första ingredienserna i ett högt glas med is. Fyll med cola. Blanda försiktigt.

Lulu's Whimsy (League of Legends cocktail)


30 ml Malibu
15 ml Midori
30 ml färsk grädde
Lite Creme de menthe

Skaka alla ingredienser med is, häll upp i ett vinglas.

Furry cup – Kuma (Street Fighter x Tekken cocktail)

1 del Bailey’s
1 del  butterscotch schnapps
1 del Kahlua
1 del Patron “XO Cafe” kaffe likör
1 del grädde
1 choklad stång
Kakaopulver

Smörja in kanterna av ett lågt glas med kakaopulver. Blanda alkoholdrinkarna tillsammans i glaset och avsluta med grädden. Lägg till en chokladstång som blandare och servera.

Ja, och det där med ångest...
  Övningskörning på torsdag. Kommer gå så åt helvete... Meeeeeen vad gör man?
  Nåja, bara jag får det överstökat så kan jag chilla sedan och köra bil i lugn och ro utan att jämnt oroa mig för att någon sitter och bedömer mig. >.<

Pax et Bonum
Erin <3


No comments:

Post a Comment