Monday, March 19, 2012

Det går emot vår, snart ska träden slå ut. Nu är mörkret och kylan förbi!

Hej!

Jo, jag hade ju planerat att lägga upp en loggbok om Malta här dag för dag, ni vet, med några stödande bilder (resten av bilderna får ni kolla upp på FB ^^). Men det blev aldrig riktigt som jag ville och då det stannade upp så stannade även mitt bloggande i allmänhet upp. Så ursäkta. =)

Nu är det inte långt kvar av min tid här på lusse. Och även om allting ibland bara har varit en enda stor bajstårta så måste jag erkänna att det ska bli konstigt att anpassa mig till livet som arbetslös student... Även om jag nu faktiskt har ett sommarjobb åtminstone. ^.^ På onsdag skriver jag studentprov i psykologi.
  ... Det känns som ett stort j*vla stenblock mitt i vägen för mitt framtidstänkande. O.O
  Nå, om jag tittar i kalendern så vet den mera iaf. Mörkerkörning på torsdag.
  ... Ouch... -.-
  Teaterprov tisdag efter det. Filosofiprov torsdag. Historiaprov tisdag veckan efter det.
  ... Jag måste ha en 10 i den kursen annars sjunker mitt medeltal för mycket. T_T
  Gah! Jag dör av all den här pressen!!

Imorgon ska jag stanna hos papp till på onsdag, kanske torsdag. Jag ska köra med Tina klockan 10:00. Sedan blir det skola, plugg, skola, plugg, studentskrivning...
  Där tog mitt framtidsseende slut...

Pax et Bonum
Erin <3

 

No comments:

Post a Comment