Sunday, February 05, 2012

Jag står vid det rytande havet inatt

Jag tror jag är lite småneurotisk just nu. Men ni människor som känner mig får lov att stå ut med att jag knappast lär bli socialare framöver. =/ Slutspurten för min tid vid Ålands Lyceum har börjat och jag anser att jag lika gärna kan ge mig f*n på att få bra betyg i de här sista kurserna och bra resultat i det studentprov som betyder mest för mig.
  Ledsen, kära vänner, men ni lär få stå ut med att inte se så mycket av mig i fortsättningen heller. Nåja, jag lär väl inte försvinna totalt, men jag kommer inte att vara med på allting ni tar för er och lär knappast gå med på att hänga alltför ofta. Ni får lov att försöka förstå min ståndpunkt: jag gör inte det här för att jag är en asocial och självcentrerad bitch (eller jajo, lite kanske i vissa fall), utan för att jag planerar att gå ut lusse utan att ångra att jag inte tillbringade mer tid åt mina studier.
  Så puss på er och ursäkta mig, men nu ska jag nog sova, för jag har pluggat religion konstant i 12 timmar och planerar att fortsätta med det ännu några dagar. ^^

Pax et Bonum
Erin <3

1 comment:

  1. Du är galen ): Du ska fortfarande färga mitt hår! Kvinna. Sak. Igelkåt.

    ReplyDelete