Thursday, February 02, 2012

Jag ser hur ljusen brinner ut

Provperiodspluggande nonstop i en och en halv vecka kan ta knäcken på nästan vem som helst, men just nu så är jag så snurrig i huvudet att jag knappt vet vad som är upp eller ner. Samhälla är intressant på vissa punkter, men försöker man pressa in hela "Staten och individen" i huvudet på mig så får man inte mycket mer än en aningen neurotisk Erin som snurrar runt i kylan.
  Nåja, jag går den ju faktiskt bara för att höja den... Jag lär knappast får sämre än förra gången.

Helgen lär fortsätta i samma spår. Jag har religionsprov på tisdag som jag inte hunnit börja öva på p.g.a. samhällan och psykologin. Samma sak gäller där också dock. Går den bara för att höja betyget aningen. Jag borde egentligen rikta in mig på psykologin eftersom studentprovet inte är långt borta. Menmenmen... jag är så mosig i huvudet.
  Imorgon är det samhällaprov och teaterutvärdering, sedan kan jag ta och fokusera enbart på religionen.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment