Friday, January 27, 2012

Släng dig i väggen, Kung Vinter!

Så var det dags igen. Provperiod. Garghl!
  Menmen, jag har gått alla kurserna förut utom TEA1 så jag tror jag överlever. Jag försökte få en ändring i schemat inför period 4 igår, men studiehandledarna var borta... =< Så jag skickade ett mail till min studiehandledare och bad om att få byta ut en historia kurs mot en teaterkurs... Jag har nämligen 10 i medel i historia och vill inte sänka det p.g.a. att jag prioriterar studentprovet i psykologi... =<
  Återstår att se om jag får till ändringen i tid.

Superfest 4.0 idag, men jag deltar inte. Däremot så betalar jag för min biljett och ger lite extra pengar. Som administratör måste jag ta någon form av ansvar. Men jag klarar helt enkelt inte av sociala evenemang just nu. Vi får se om jag ens går på kvällskaronkan. Men jag tyckte det skulle vara kul att gå med Ajy, så antagligen går jag iaf. ^^
  Idag börjar jag först 12:00 med teater fram till 13:45, jag måste hinna ge pengarna till Krigis innan jag tar 14:05 bussen, så jag får antagligen lite bråttom där. Annars kan jag skicka dem med LiLLan.

Våren är vad jag än känner och hoppas på långt borta. Så jag får lov att stå ut med vintern ett tag till, men det blir lite ljusare hela tiden.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment