Tuesday, January 03, 2012

Listjävel

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Sommarjobbade ordentligt =D

- Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte ens jag lovade något ^^

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Vän och vän, storebror till en kompis som är min beka... Jao!

- Dog någon som stod dig nära?
Nej

- Vilka länder besökte du?
Sverige =3

- Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Hm, kanske någon form av balans i mitt känsloliv? Tack!

- Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Nja, inget speciellt

- Vad var din största framgång 2011?
Sommarjobbet?

- Största misstaget?
Vet inte ^^

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite förkylning, lite magsjuka, lite det ena eller det andra, inte så mycket skador dock ^^

- Bästa köpet?
Katternas steriliseringar och kastreringar

- Vad spenderade du mest pengar på?Ciggaretter =<

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Pengar >=3 Och Administrationsgruppen

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
"Fest hos Mange" och "Såspäron" xD

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag... Men jag vet inte, har liksom blivit lite smått likgiltig =P

- Vad önskar du att du gjort mer?
Varit social =/

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat upp mig över småsaker och rökt

- Hur tillbringade du julen?
Först med Lotta, papp och syskonen på dan före dan och sedan med mamm, Teddy, mobbo Dalen, syskonen och Donken i Tärnebolstad =)

- Blev du kär i år?
Lite...

- Hur många förhållanden?
Inte ett enda

- Favoritprogram på tv?
Midsumer Murder...

- Bästa boken du läste i år?
Angels and Demons

- Största musikaliska upptäckten?
Rammstein (även om jag vetat om dem tidigare)

- Något du önskade dig och fick?
Platå kilklackar!!

- Önskade du dig något men inte fick?
Vet faktiskt inte =/

- Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hm, derpade runt i skolan och sedan hos papp, födelsedagsmiddag i stan ^^

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Kärlek

- Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Fortfarande alternative

- Vad fick dig att må bra?
Familj, mediciner, katter, vänner, sysselsättningar

- Vem saknade du?
Omegon =<

- De bästa nya människorna du träffade?
Shafranov! Donken!

- Årets sötaste?
Din mamma

- Årets hetaste?
Din morfar

- Årets besvikelse?
Mig själv

- Årets bästa?
LiLLan

- Årets snällaste?
Tååfe är alltid på första plats, även om han är lite klumpig... ^^

No comments:

Post a Comment