Thursday, September 08, 2011

Blargh

Usch, idag har varit en hemsk dag. Rent psykiskt är jag helt stabil igen efter en veckas ångest, men fysiskt har jag gått och dragit på mig världens förkylning. Jag har ont överallt, speciellt runt knoppen, har för varmt men måste linda in mig i filtar ändå för att det ska gå över till nästa vecka då jag, som kronverket på katastrofen, har engelska studentexamen, hörförståelsen! Jag som satsade på Laudatur efter hur bra det gick på alla de där sabla testen och så går jag och blir alldeles luddig i skallen! Hur ska jag nu få mitt L??!!?!?

Suck... Och jag som ville ha filmspelskväll med Tååfe och LiLLan, men som det ser ut nu så lämnar jag på inga som helst villkor huset, förutom om livet eller studentexamen står på spel.

Jag funderar på vad jag ska göra för att inte tänka på min kropp som känns som en enda Markoolio baksmälla. Se på en film var det bästa förslaget, men vad för film? Har ingen speciell lust för något.

LiLLan är inte hemma heller så jag kan inte roa mig med henne...

Monty Python får det bli...

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment