Tuesday, August 30, 2011

trettiondeaugusti

Kreativ rubrik. Tihi, fjortiz.

Well, jag har inget kreativare att komma med. Jag kan inte använda några bilder så den där listjäveln är inte speciellt användbar. Jajo, blixten slog ju ner i rautern i lördags så nätet är tillfälligt utslaget. Vi får se hur det går.

Lilla Clyde blev bortadopterad igår och jag undrar om han är orolig och nervös när han plötsligt bytt hem... Men vad gör man, han skulle ändå bortadopteras och ju förr dess bättre, antar jag.

Idag är det inte en speciellt jobbig dag. Två engelska timmar med 3½ timmes mellanrum... -.- Weeih. Nå, nu ska jag sätta mig ner och läsa Harry Potter and the Order of the Phoenix. Har tagit mig igenom böckerna på knappt en vecka nu. Ska försöka läsa sjunde boken, men jag är inte säker på hur det kommer att gå, klarar knappt av att läsa femte boken nu utan att hoppa över Umbridge kapitlerna.

Hon gör mig vansinnig...


Lol, finska Umbridge är verkligen skrämmande ful...

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment