Tuesday, September 13, 2011

Vem tar hand om hösten, när vinden blåser snål?

Hösten -07

Hösten -08

Hösten -09

Hösten -10

Hösten -11

Hehehe... nej, jag skojade bara! Det kommer säkert några fina bilder på mig också så småningom, men tillsvidare får bläglfichklen här ovanför duga. ^^

Skrev engelska hörförståelsen idag. Det gick ganska bra... tror jag. Jag hoppas på ett L i engelskan så nu ska jag peppa som fan inför läsförståelsen nästa vecka.

Menmen, jag ska inte stressa upp mig för mycket. Visst är min tröja fin? Köpte den på emmaus för 3.50 e! =D Den är snice, men jag ska förlänga den lite till imorgon för att vara på den säkra sidan. ^^

Annars är det inte mycket planerat innan helgen då jag ska till Eckerö med LiLLan, Lindfors, Pirkka och Comm. Shrimp. Imorgon ska administrationsgruppen ha ett möte på stan för att planera nästa brakfest i oktober. Vi vet inte så mycket om detaljerna ännu, men vi har några lösryckta idéer som vi sa försöka föra samman. Sedan är det middag hos papp också imorgon, så vi kommer väl hem rätt sent.

Min concerta är snart slut och jag har ännu inte lyckats få tid till BUP! Deras telefontider passar mig helt enkelt inte, men jag får lov att ordna det på något sätt ändå för jag behöver sänka dosen till 34 mg och så behöver vi väl tala igenom hur jag känner mig igen... Jag ska väl göra ett sådant där test igen för att se hur deprimerad jag är på en skala. =P

Rätt intressant ändå att testet faktiskt på sätt och vis fungerar, för det har mätt mina sänkor och platåer ganska bra. Man får frågor om självförtroende, självsyn, relationer, tankesätt, skolan o.s.v.

Nu ska jag gå i duschen iaf, för min hals behöver ett varmbad och mitt hår behöver en inpackning. Ja, en trimning skulle inte ta död på det heller, men jag är rädd för frisörer eftersom de säger att de bara tar topparna och så snippsnipp så blir du av med en decimeter... =.=

Pax et Bonum
Erin <3

1 comment:

  1. Testa gå till Cecilia på Hevanely Hair, det är hon som klipper mig och säger man att man bara vill ha topparna, och att det inte får vara längre än typ en cm så klipper hon faktiskt som man vill!
    De gångerna jag klippte mig där då jag odlade ut håret så såg man ju knappt att hon rört topparna alls :D (dessutom kan du ju säga att det var jag som skickade dit dig, haha XD)

    ReplyDelete