Thursday, July 21, 2011

Biljettförsäljarn's logg, vecka 29, dag 4. Vyssjan lull, koka kittelen full

Tååfe var över igår och behövde prata, den stackarn...

Men jag ska inte tycka för synd om dig, vettu, man mår bara ännu sämre om man får en massa kramar och tröst. Så jag gör som jag brukar göra och gör så att du trivs i mitt sällskap i alla fall. =)

Han sov över, vi såg på Supernatural, åt pizza och drack Mountain Dew och jag hävde en mugg kaffe över golvet och Tååfes väska. Det tyckte han var klantigt. Det tyckte jag också. Tååfe gnällde över sin väska och jag gnydde över mitt kaffe.

I slutändan låg vi och pratade på rummet och vi kom underfund med att det bara finns ett fåtal saker som jag inte kan associera med SeX på ett eller annat sätt och det är Tååfe, Mårran och människor jag tycker mycket illa om, men jag kan nog associera sistnämnda med SeX också. Sen pratade vi om våra sexuella erfarenheter och skillnaderna mellan män och kvinnor och hur extremt roligt det skulle vara att skicka in mig i ett asiatiskt teen drama och se hur folk skulle reagera på min västerländska, liberala och extremt perversa personlighet. ^^

Som vanligt så var vi vakna för länge och när vi vaknade så var vi trötta och hängiga, Tååfe mer än jag dock.

Det märks på Tååfe om han är trött och hängig då han säger något som "Sluta vara så dramatisk" då jag sitter och gör miner och ljud över regnet.

Idag blir det full dag och mina ciggs är snart slut... Damn...

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment