Wednesday, July 20, 2011

Biljettförsäljarn's logg, vecka 29, dag 3. Crea Diem

Idag skiner solen på den här biljettförsäljaren. Concertan införskaffad och jag mår prima. Schemat ser inte lika hektiskt ut och arbetspassen har gått väldigt smooth. Inga komplikationer för mig åtminstone.

Mjölken är slut, så jag kan inte dricka kaffe, men jag klarar mig. ^^ Ciggaretter ska jag köpa på Gudingen sen när de kommer in. Det borde ta lite mer än en timme.

Jag saknar sällskap dock och skulle gärna vilja att min kära syster och Ajy skulle kunna dra sig hit ner till mig och hålla mig sällskap över en dag eller något sådant, menmen... Drickard kommer imorgon och Tååfe och Pirkka sa att de skulle försöka pallra sig hit ner på fredag.

Har egentligen inte så mycket att säga om idag. ^^ Men hade lust att skriva iaf.

Pax et Bonum
Erin <3

2 comments:

  1. min moppe dog idag! men jag ska försöka hälsa på. på fredag senast.

    ReplyDelete
  2. Hoppas inte det är mitt fel... D=

    SAKNAR DEEG! Ta med att sova på om det blir så och att äta =)

    ReplyDelete