Friday, July 22, 2011

Biljettförsäljarn's logg, vecka 29, dag 5.

Fredag...

Hade planerat att hänga lite med folk här nere i Långnäs idag, men vi får se om någon dyker upp. Inte för att jag dör utan sällskap, jag klarar mig bra, men det skulle vara lite uppfriskande med besök.

Varmt som fan idag. Det är kvalmigt inne hos mig, men om jag har dörren öppen så stör turisterna mig jämt och ständigt när de tror att mitt kontor är väntrummet. =P Skönt att jag håller sovrummet svalt.

45 minuter innan helvetet brakar lös här nere... Massvis med bokningar, varmt väder och en olustig känsla av att jag inte riktigt har hjärnceller nog till att tala tyska, engelska eller finska, knappt svenska.

Hoppas turisterna är simpla och pålästa så de redan vet hur allt fungerar... T_T

Som det ser ut nu så tror jag att Tååfe och Pirkka kommer ner och ser på Supernatural med mig ikväll. =D Det är en sådan fredagskväll jag vill ha! Vänner och The Winchester boys. ^^



Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment