Friday, June 17, 2011

Lediga dagar

Vad gör man egentligen när man är ledig?

Jao, man sover alltför länge om dagarna, far på grillfest och får en scarification. ^^ Lägger upp lite schnugga bilder sedan, när jag hittat överföringssladden till kameran.

Nu är alla utom Piaf borta från första kullen. Det stackars livet sprang tydligen omkring och pep alldeles just och letade efter sina systrar och Minou [som för övrigt är ute och horar igen, den kåta fan]. Så mamm tog henne till mig och bad mig ta hand om henne, så nu ligger hon här med mig och har gjort så i dryga en och en halv timme. =3

Nåja, hon lär ju komma över det... Men lite synd om stackarn är det ju.

Snarkar gör hon iaf.

Nu ska jag nog så småningom börja gå och lägga mig, klockan är ju kvart i två. =P Mamm är till Hfors en sväng imorgon, så vi är ensamma i huset med Teddy.

Har egentligen inte hänt så mycket mer. =P

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment