Monday, June 20, 2011

Biljettförsäljarn's logg, vecka 25, dag 1. Frukostkomplott.

Jao, så var man på jobb igen. Vädret kunde ha varit bättre, men mat har jag för säkert mer än en vecka. Hoppas bara concertan räcker. ^^ Tååfe, min vän, torde hålla sitt löfte och komma hit ut idag. Om min lillasyster gör det får vi se. Hon lovade ingenting dock.

Jag mår prima liv. ^^ Uppenbarligen är jag gjord för att jobba. =D Jag trivs som finsken i bastun fortfarande.

My neck does not approve though...

Det första som hände i morse när jag hängde den runt nacken var att det knäckte till något ordentligt.

Min första tanke: "Aaah, it's good to be back!"

Nu när första färjan avgått i gråvädret och första turen kovade in 300 e så tar jag mig friheten till en frukost: en fruktkompott och en termomugg göttmos kaffe!

Har en timme på mig innan mitt en timmes pass börjar. Men Ejderns bokningslista ser ut ungefär såhär:

Skitsamma till Snäckö

Skitsamma till Snäckö

Skitsamma till Snäckö

Möjligtvis skitsamma till Snäckö

D.v.s. så lär det inte ta kål på mig. ^^

Nu ska jag tumblr rumble lite och sedan kolla igenom namnen på årskort. =P

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment