Saturday, April 09, 2011

Make it work!

Weeih, idag sov jag inte till 16.00 =D

Jag vaknade av att det var någon form av matdags... Gröna plättar värmda i mikron (Y) Trolin'

Har inte gjort så mycket idag, ätit chips och choklad, rullat runt på tumblr, gosat med Pyshen som för tillfället ligger och tar upp plats för min högra arm och druckit kaffe.

Jag försökte mig på en cappuccino idag. Tror inte jag druckit det sedan... ja, inte var det igår iaf. Det var inte alls så gott som jag minns det. =/ Smaken ändras antar jag. Äh, redigt kaffe och Indian Chai ska det vara! Perkele!

Kattungarna har öppnat ögonen och börjat kräla omkring lite mer, de är inte lika nervösa längre eftersom de faktiskt kan se vad som pågår nu, så nu får man t.o.m. lyfta upp vissa av dem och ha dem att kräla omkring på ens mage =3



Det här är Bamse och Svartnos [kreativa namn, jag vet, det är temporära namn för att framhäva deras särdrag] Teddy tog bilderna igårkväll tror jag.

Vi har funderat på franska namn åt dem alla 5 eftersom Minou är en sådan madame.

Jag kommer inte ihåg riktigt alla, men åtminstone Sandré åt Svartnos som betyder ungefär "Aska", sedan är det lite luddigt i mitt huvud. Mignon som betyder typ "söt" eller "älskling" var också något namn på en av dem.

Jaja, it's a work in progress... =P

Tååfe var helt random in en sväng idag och tog en cigg på trappan med mig. Vi snackade om lite allt möjligt, som alkoholinköp, hårblekning, frisörbesök och annat som är på kommande. Men han kunde inte stanna så länge eftersom hans föräldrar ville ha hem honom. ^^

Ikväll kommer LiLLan hem från ett besök i Sthlm. Tydligen har hon varit nyhetsuppläsare för ca 50 000 stockholmare i förrgår... O.O Det är då för j*vligt att hon aldrig berättar sådant i tid så att man får en chans att checka upp det D=

Hon kommer hem iaf och känner jag henne rätt har hon antingen en hel roman av material att hålla mig vaken till 03.00 inatt att berätta om, eller så är hon på pissigt dåligt humör och vägrar prata med mig.

Eller så är Maja med henne och jag kommer inte ha rum i hennes liv... =P

Mamm är på Kumlinge och har sin sista föreställning med "Arvet", jag har fått för mig att hon kommer hem först imorgon p.g.a. färjtidtabellerna.

Nu ska jag ta åt mig kaffe [igen] och fortsätta se på Project Runway season 7 ^^

Pax et Bonum
Erin <3

3 comments:

  1. Jag är inte alls en kattmänniska, men kattungar är ju så gaaaalet söta! :D

    ReplyDelete
  2. I knoooow <3 Jag är nog en kattmänniska mest, men kommer jag i kontakt med vilket djur som helst så är det i princip 100% säkert att jag smälter ^^

    ReplyDelete