Tuesday, September 29, 2015

Peinsam

Hemtentan är inlämnad och resultatet på salstentan kom idag. Jag måste sluta basunera ut min ångest på FB, min pluggprocess är ju pinsam. Jag har världens ångest och oroar mig och så får jag VG. Jag förlorade en halv poäng på en fråga och jag besvarade inte ens en 6-poängsfråga och fick ändå VG.
  Men kanske jag behöver processen ändå. När jag blir stressad får jag oftast ångest också och jag behöver ibland basunera ut det för att inte spricka. Men det gör det inte mindre pinsamt att gå omkring och säga att jag kanske måste gå på omtenta och sedan få VG...

Nå, nu kan jag släppa det tillsvidare och fokusera på ekonomi. Ugh... Men idag tänker jag faktiskt ta det lite lugnt. Det har jag gjort mig förtjänt av.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment