Monday, June 16, 2014

Biljettförsäljarn's Logg, vecka 25 - Hum dum diddelidum

Det är sviiiiinkallt i Långnäs. Vanligtvis så är jag ju hyfsat immun mot kyla, men inte idag. Nu sitter jag under täcket i sovrummet med en värmekudde över fötterna och ser på Markiplier plays The Cursed Forest. Jag har ännu ett jobbpass till mellan 21:15 och 21:45 som jag inte alls har lust med... =< Det blåser så hårt att mitt hår står rakt ut från mitt huvud och inte ens måsarna orkar flyga omkring.

Men annars har det varit en trevlig dag. =) Det är samma gäng som förra året på Ejdern så det är iaf några typer med i svängen som jag kan prata normalt med mellan varven. Och dessutom kom Tååfe och Jennie på besök direkt efter att 12-färjan gått. Jag var inte alls beredd på det och kastade mig runt halsen på honom. Sedan drack vi kaffi, åt muminkex och såg på roliga matkanaler på YouTube. ^w^

Efter sista passet gosar jag nog in mig fullständigt i sovrummet och kokar te åt mig. Det här är ju löjligt.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment