Saturday, June 23, 2012

Biljettförsäljarn's logg, vecka 25, dag 6 - Midsommar

Mju~ Min midsommar var rätt trevlig, mycket jobb men trevligt. LiLLan, Donk, Skrållan, Lion och mamm kom ner till mig och åt midsommarlunch och vi hamnade att frysa ut mamm medan vi diskuterade spel. ^^
  Jag gick omkring hela eftermiddagen med en rosenkrans av plast på huvudet för att vara midsommarfin. =P Tååfe dök upp senare på kvällen och vi tillbringade kvällen och lite av natten åt film och cider. Idag mår jag prima, lite trött, men inga större åkommor. Det lär vara skrämmande lugnt idag, turligt nog eftersom det regnar. Tååfe tog sig upp inte alltför mycket senare än jag och nu sitter han och äter frukost och läser den nya Nemi serien som kom ut. ^^
  Själv planerar jag att ta det väldigt lugnt och kanske börja packa ihop mina saker som jag ska ha med mig hem imorgon. LiLLan har sin Hatterad imorgon, men jag kan inte dyka upp hemma förrän efter 20:30. Jag lär vara hemma tidigast klockan 21:30. =<

Av måsungarna så är det bara en som har överlevt. De längst ut på kajen är bara ägg ännu. Av de som kläckts i hamnen bakom stängslet så är det som sagt bara en liten dammtuss som rulltar runt. Vi får se om den överlever sommaren... Truten sitter och spanar över hamnen hela tiden.
  Hoppas alla hade en trevlig midsommar! Min var helt ok. ^^

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment