Friday, June 22, 2012

Biljettförsäljarn's logg, vecka 25, dag 5 - Alva Gäddnäs 17 år!

"Moååh, vembodäe!!"
  Idag fyller min allra käraste syster 17 år. På midsommarafton. Då jag jobbar... =< Igen.
  Men familjen lovade att komma hit ner en sväng idag på dagen och ha en midsommarlunch med meeeg.
  Jag har beslutat mig för att vara extra glad och trevlig idag och ha blommor i håret, men vi får se hur det blir med det. xD
  Igår var det verkligen FULLT hela tiden! Alla verkar ha bestämt sig för att fira midsommar ute i skärgården. Så jag hade verkligen fullt upp igår. Men folk betalade mycket med kort och det har blivit vanligare att folk har förbetalat via nätet, så det var inte alltför avancerat.
  Min kompanjon fick inte ledigt över midsommar. Nejnej, ska jag lida så ska fanimej Smith det också! >.< Han har dessutom fått extra uppgifter idag utöver sitt vanliga bestyr. Idag ska han bita tårna av han på Knipan för att han inte litar på mig.
  Ikväll har Tååfe lovat komma över för att ha ett "Forever Alone" party iår igen. ^w^ Papp har lånat mig en grill och vi ska ha det riktigt mysigt, se på film och vingla omkring på kajen och larva oss.

Nu ska jag se på Goong och äta frukost.

Pax et Bonum
Erin <3
 

No comments:

Post a Comment