Saturday, May 19, 2012

FörBANNAD blir jag!

Jag är på dåligt humör och det känns inte bra för jag kan inte ge något utlopp för det!
  Jo, alltså, jag vet personerna och situationerna som orsakat det hela, men jag kan inte ge utlopp för mitt fruktansvärda humör ändå, för det är rätt irrationellt och orättvist. >.< Men det har pågått i en vecka nu och det är inte kul att vara pissig...
  Det liksom bubblar i magen och det känns som om jag vill att någon av de inblandade ska ta kontakt först och antingen släta över det med att göra mig på gott humör med något eller kanske ge mig en chans att explodera för några minuter och så skulle det sedan vara över.
  Men nej... Jag fortsätter att vara ilsken och de fortsätter med sitt.
  Suck, anger management, call me.

Pax et Bonum
Erin <3

1 comment:

  1. men men jag försöker messa dig och vill ses.

    ReplyDelete