Monday, April 02, 2012

Listjävel

Jag snodde den av Cap't för att den verkar helt kul jämfört med många andra och för att ha något att göra under kommande veckor. ^^

Dag 1 - En nytagen bild på mig och 15 intressanta fakta om mig själv
Dag 2 - Tre saker som finns i vårt hus
Dag 3 - Min framtid
Dag 4 - Det här åt jag idag
Dag 5 - Varför började jag blogga?
Dag 6 - Tre tv-serier jag älskar
Dag 7 - Fem bilder som gör mig glad
Dag 8 - Ett foto i timmen från att jag stiger upp tills jag går och lägger mig
Dag 9 - En favoritplats
Dag 10 - Fem bloggar jag läser
Dag 11 - Ett kort någon annan tagit av mig
Dag 12 - Bild på min garderob
Dag 13 - Detta gör jag på helgerna
Dag 14 - En bild på mig förra året och nu, hur har jag förändrats sedan dess?
Dag 15 - En bild som inte är tagen i staden jag bor i
Dag 16 - Bild på det jag köpte senast
Dag 17 - Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 18 - Sätter musikspelaren på shuffle: Första 10 låtarna som spelar
Dag 19 - Bild på sminket jag brukar använda
Dag 20 - Ett foto på mig och min partner
Dag 21 - Det här åt jag till frukost idag
Dag 22 - I min handväska
Dag 23 - Något jag längtar efter
Dag 24 - Tre bilder från då jag var liten
Dag 25 - Tre filmer jag gillar
Dag 26 - Fem minnen från 2011
Dag 27 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 28 - Det här hade jag på mig idag
Dag 29 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 30 - Planer för nästa månad
Dag 31 - Fem bra saker som hänt under de här 31 dagarna

3 comments:

  1. Haha, så tyckte jag också... ska bli kul att läsa vad du lägger upp 8D

    ReplyDelete
  2. Iih, ser framemot att läsa. :D Kul att min lista sprider sig. ^^

    ReplyDelete
  3. Sandra: Var det din lista Sandra?! =D Den är skitbra =3

    Cap't: Mju~ Jag vill se vad du lägger upp i fortsättningen också =3 Och så vill jag ses! För nu är jag för fan fri! =D

    ReplyDelete