Saturday, March 31, 2012

"Idaaag har jag satt potaaaatis", "Ååå jag har satt en kooorv"

 Ok, jag känner mig liiiite, säkrare just nu. ^^ Jag kollade poänggränserna för psykologi de senaste åren och jag tror att jag inte behöver oroa mig för mycket för dem iaf. =)

Poänggränser - Hösten 2011, Våren -11, H10, V10, H09, V09, H08, V08, H07, V07


Nu är det bara själva bedömningen som skrämmer bajset ur mig. =(
  Men det tar jag när det nu kommer. Tydligen kan de dra ut på plågan till 25 maj om de vill. e_e Hoppeligen så gör de det inte och rättar snabbt och snällt. Jag skriver inte vad jag fick i de preliminära resultaten innan jag fått veta vad jag slutligen fick. Men jag kan säga att jag ligger och väger precis på gränsen mellan två vitsord.

Tänk... nu är det bara ett prov kvar för mig. Sedan har jag gått ut från Ålands Lyceum. Wow... 4 år av mitt liv har kretsar kring den där institutionen och nu måste jag anpassa mig till en ny livsstil, tillsvidare som vanlig medborgare, men så småningom som studerande vid ett universitet.
  Suck, det kommer ta sin lilla tid.
  Men nu ska jag fokusera på det här sista provet; historia, kurs 7. Vilken jag måste få en 10 i. T_T

Pax et Bonum
Erin <3


No comments:

Post a Comment