Thursday, December 01, 2011

Som kristaller glittrar en frusen fors

Senaste perioden var så full av flumkurser så nu är jag helt oförberedd på att ta itu med normalt skolarbete. ^^ En projektkurs som  bestod till 90% av eget arbete, en experimentkurs där man samlades och sedan pilade iväg på egen hand, en konversationskurs där jag bara satt och pratade hela tiden och en enda normal kurs i engelska. Chill. Lite för chill. Men nu är det normalt igen. Teater, samhälla, psykologi och religion på det gamla hederliga sättet. ^^
  Jag börjar inte förrän om 25 minuter ännu, så jag möglar på datorn istället. Den har extremt dålig internetanslutning också... >.<
  Vi får se hur den här perioden artar sig. Hoppeligen håller jag ihop tills nästa period som är väldigt lugn.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment