Wednesday, November 30, 2011

Fangasms everywhere!

Det är fint med julstämning. Inte vinter, märk väl mina ord; julstämningen! Jag tycker om när man gosar ner sig, julstjärnan lyser i fönstret och man kan inte lyfta en plastkasse från golvet utan att den sprattlar till och en ilsken katt hoppar yrvaket ur. ^^

Jag och LiLLan ska tillbringa kvällen med Supernatural och glass.

Det är pinsamt, men jag tror verkligen att jag blivit jävligt tänd på Misha Collins karaktär Castiel. Inte coolt av mig att bli fangirl sådär bara, menmen, han är lite het...


Aah, well, shit happens. Synd att jag sällan finner män i min närvaro lika attraktiva. Fråga mig inte varför jag tycker han är attraktiv, det bara är så.
  Nu ska jag vänta tills LiLLan är klar i dushen och Skrållan har lämnat TV:n.

Pax et Bonum
Erin <3


  

No comments:

Post a Comment