Sunday, October 09, 2011

Listjävel

1. Vad gjorde du för tio år sen?
Skulle fylla 9 år, bodde i Vårdö prästgård, var väldigt ensam.

2. Vad gjorde du för ett år sen?
Skulle fylla 18, exakt på dagen så var det ett år och en dag sedan som vi hade första trädgårdsfesten med Maja, Comm. Shrimp, Ajy och Tååfe.



3. Fem snacks du gillar!

Twix å Mars å Tupla, Sourcream and Onion chips och grillmarschmallows!

4. Fem sånger jag kan texten utantill på!
Sleeping sun - Nightwish
Haifish - Rammstein
Snow (Hey oh!) - Red Hot Chili Peppers
Hang on - Smash mouth
Into the West - Howard Shore

5. Vad skulle du göra om du var miljonär?
Jag skulle betala av alla mammas och pappas lån, skämma bort mina syskon, placera så smart som möjligt, donera till både utomlandshjälp och organisationer i Finland, köpa kläder jag verkligen vill ha, i framtiden köpa en bostadsrätt i Stockholm och bygga ett extra hus här i Tärnebolstad så att familjen alltid kan bo här tillsammans och sedan pensionsspara för alla i familjen!


6. Fem dåliga vanor!
Bita på naglarna, äta glass, kan inte säga nej, sover för länge på morgonen, skjuter upp
saker för länge.

 7. Fem saker du gillar att göra!
Festa med vänner, umgås med min familj och närmaste vännerna, vara på tumblr, läsa serier, skriva prov som jag verkligen kan.

8. Fem saker du aldrig skulle köpa eller klä dig i!
Fullständigt platta skor med knappt befintlig sula, klarrosa/orangea läppstift, pastellfärgade kläder, jumpsuits.

9. Fem favoritsaker!
itbasker, dator, mina stora guldörhängen, systemkamera, mobil.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment