Monday, July 04, 2011

Biljettförsäljarn's logg, vecka 27, dag 1. Åland, where people are nicer.

Okok, det blir uttjatat, men jag tycker det är så jävla genialiskt!! xD Ramsdahls min och Pirkkas vindruvskonster kombinerat med Sointus bild av ålänningar blir verkligen för mycket. Jag får fortfarande ont i käkarna då jag tänker på det.

Nu har jag tagit hand om tre färjor redan och jag känner verkligen hur min kropp skriker åt mig att gå och lägga mig, men jag säger bara "SCREW YOU!" och tar en concerta istället. ^^

Jag jobbar länge idag, men jag tänker inte arbeta ihjäl mig. Ska dock städa lite och vädra. Luktar vin här...

Jag ska nu summera fredagen i bilder/bildtexter. ^^

Var hos Krigis, lade om min scarification, ringde runt och sökte efter en plats att vara medan han klippte gräset

Träffade Ajy, Sointu, Favoritkusinen och Pirkka utanför biblioteket, for därefter till Alko med de andra myndiga.



Gick med Sointu till stenkrossen och väntade på LiLLan och på att Krigis skulle bli klar med parkour träningen. Tog fina bilder på Sointu under tiden.


Krigis skulle bara hoppa i en sväng innan vi begav oss... 

... och ta lite mysko bilder ^^
På väg till minimarket, köpa chipsmat.
Hemma hos Krigis, handära på bilden kom via med sin öl medan vi snyltade mat. 
Lilla Holmen! (Y)

Favoritkusinen och Krigis gosar.

Krigis gillar Absinthe.
Pimparnas pimp på väg till Krigis för att hämta resten av vårt pick och pack. 
Väntade på att Krigis skulle bli klar.
Gick till Select för att köpa Sprite, LiLLan hade farit iväg för att bege sig till Ekenäs med vår fader konungen.
Väntar på Select, på så sätt vi brukar.
Pirkka omnomar.
Resten av kvällen hamnade inte på bild. Den var för awesome.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment