Monday, November 12, 2012

Universitet-tittar-kurering

Jag har verkligen ignorerat denna blogg bra länge. Men jag har varit väldigt sneaky med det också, så jag har lyckats komma undan med att lägga upp en massa bilder.
  Sanningen kvarstår dock att många inte har någon aning om vad som pågår i mitt liv just nu.
  Lika bra är det, för om sanningen verkligen ska fram så händer ingenting. Ingenting livsomvälvande och annorlunda iaf.
  Jag hänger med vänner occasionally, hjälper till hemma lite då och då, läser One Piece, försöker börja teckna lite igen, hänger på tumblr, sover j*vligt mycket och lyssnar på musik på alldeles för hög volym.
  Inget nytt under solen.
  Jag kollade lite på universitet idag dock. Det var inte bra för min mentala hälsa, så nu kurerar jag mig genom att lyssna på Coraline soundtracket och teckna Mokre.
  Imorgon skulle jag ha varit till stan för ett möte, men det hände saker och nä. Så planerna är att fara till Sottunga och hälsa på papp och Lotta under veckan och i helgen ska jag vara med Mördarsnigeln. Det är en bra plan. Tååfe skulle titta in en sväng också med Anna.
  Klockan är dock efter 12 på natten nu, så jag ska börja knyta mig när sömnigheten faller på.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment