Wednesday, October 03, 2012

Boya!

Fick jobb som städare på St Mikaelsgården här i Finström! =D Jag jobbar från 08:00 fram till ungefär 13/14-tiden de dagar i veckan då det är verksamhet. Idag var andra dagen på jobbet och jag trivs rätt bra. Jag känner mig lite handfallen emellanåt, men det går nog över snart när jag tagit in och lärt mig allt som ska göras. =)
  På fredag ser det dock ut som om jag är ledig och jag funderar på att söka mig in till stan, men jag är inte helt säker ännu. Jag skulle behöva uträtta några ärenden och har jag tur så hinner jag kanske träffa någon också. Men vi får se!

Pax et Bonum
Erin <3

2 comments:

  1. Skulle hemskt gärna träffa dig ett varv på fredagen, beror på hur länge du blir i stan bara ^^' slutar jobba halv 6 :C

    ReplyDelete
  2. Och förresten, grattis till jobbet!! :D

    ReplyDelete