Tuesday, June 26, 2012

Vem ska trösta Erin?

Fail... Jag failade på uppkörningen. Jag hade ifs väntat mig det, men det var lite surt.
  Underligt nog så är jag inte helt nere p.g.a. det. Istället är jag nästan arg.

"Långt inne mellan bergen hördes ångestens hemska rop
Och Erin gick och gömde sig i första bästa grop
Men om en kvart flög Erin opp och stampade och sa:
Nu är jag mera arg än rädd och det är ganska bra
Jag måste klara av uppkörningen, jag får inte vara svag
För det finns om möjligt ännu sämre förare än jag!"

Ja, det beskriver rätt bra hur jag känner mig. Istället för att bli jätteledsen, besviken och generad så är jag i princip riktigt peppad på att lyckas nästa gång. Så det blir bara att fortsätta köra nu!

Pax et Bonum
Erin <3

2 comments:

  1. Men agh :C Hoppas det går bättre nästa gång! Ska hålla tummarna :)

    ReplyDelete