Friday, June 01, 2012

Hör nu på go' vänner så ska jag för er berätta

Imorgon drar det igång hörni!
  Jag har klänning, skor, mössa, smink, champagne och hoppeligen så hittar mina vänner rätt hit på eftermiddagen! =) Sedan är det i stan som jag lär sitta och tryna inomhus eftersom det lär regna imorgon natt. Menmen, vad gör man?
  Folk är förstås välkomna på min studentmottagning! Eller på utsparken utanför lusse! =) Ca. klockan 13:30 skulle utsparken vara och sedan 15:00 har vi planerat börja ta emot gäster hemma hos oss.
  Det känns helt sjukt att jag faktiskt ha klarat av det. Jag menar, det känns som för inte alltför länge sedan som jag började lusse med alla min fanfarer och visste ingenting om min framtid och nu så naffsar det mig i hälarna att jag borde ha börjat planera saker och ting lite tidigare. ^w^ Men nu är det studentdimission som är första steget och det enda jag ska tänka på imorgon är att inte stiga snett då jag går ner för den där livsfarliga trappan då jag ska gå ner och ställa mig på podiet.
  Phew, jag hoppas att det är ok om jag är lite i osynk, för jag är hellre lite långsam än handikappad på min student. =P
  Alla år som gått...


Jaa... tänk bara. Sådär såg man ut när man började lusse för 4 år sedan... Eller ja, tre år... Vänta... 2008-2009-2010-2011-2012... Jådå! Och nu avslutar man skiten med att oroa sig för att snubbla i trappan. xD
  Men det får gå, jag är försiktig helt enkelt. =P 
  Nu ska jag så småningom hjälpa mor min vika servetter, men annars ska jag bara se söt ut. 

Pax et Bonum
Erin <3





No comments:

Post a Comment