Friday, December 16, 2011

Snabbuppdatering + Dress up dolls

Well, inte bästa uppdatering någonsin, men hey, det är den tiden på året, huh?
  Det känns så konstigt att se och höra av gamla vänner och bekanta som lever ett helt annat liv. Mickis är på au pair i USA, Drickard lever livet i Aberdeen, Sjölund rullar runt i Polen... Lustigt liv. Jag själv trivs dock rätt bra där jag är just nu. Sitter med Sjölunds halsduk här och funderar på hur jag ska få den till honom, men han kan ju inte stanna i Polen för evigt? ^^
  Eller...?

Jag har haft en relativt lugn kväll, inga överraskningar, fest på Bastö som jag nog skippar den här gången är jag rädd. =/ Mitt huvud känns inte riktigt i form för att luckras upp något mer den här veckan.
   Oooooch nuu vill Cherie in uppenbarligen... Kattkräk skrämmer slag på mig genom att kasta sig på fönstret...

Annars har det inte hänt så mycket under solen, eller vad som hinner vistas under solen innan den går ner nuförtiden. Gosh, jag hatar vintern...
  Jag fick 9 i religionsprojektkursen! =) Så det var ju ett uppsving, den här perioden har jag TEA1, REL2, PSY1 och SK1. Lite repetition för mig, I know, men det var kurser som det gick dåligt i, förutom teatern som jag inte haft. Och nu undrar ju ni som känner mig: "hur faan kunde det gå dåligt i en psykologikurs?!" Jo, jag missade en obligatorisk 6-poängsfråga på provet så jag fick en 8... =( Kunde ha fått en 10.
  Så jag går om den för att höja medeltalet lite.
  Och SK1... Jag har faktiskt ingen aning om hur jag kunde floppa så fullständigt på den! Men jag ska försöka klara mig nu. Jag ska ha en 9! Eller en 8 åtminstone...
  Minou ligger och spinner mot fläkten på min laptop. Min dator kommer säkert få kortslutning, men hon trivs så bra, så det får vara.
  Nu ska jag leka lite med dress up games, min favorithobby.

Pax et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment