Saturday, December 24, 2011

Christmas time, mistletoe and wine

Jao, nu var det alltså julafton, känns helt sjukt utan snö, med tanke på hurdana vintrar det varit de här två senaste åren. =P Men det är skönt också, så slipper man frysa som ett as och så slipper man slira omkring som en hockey puck.
  Jag fick ett armband, en ring och ett par jättefina örhängen i morse och mandel i gröten fick jag också.
  "Den mandel i den grötet simmar
  Tvingar mejet att dålig rimmar"
  Råtten språket! (Y)

LiLLan fick Karl-Bertil Jonssons jul, eftersom vi aldrig har sett den då tomten alltid kommer precis då. Sedan ska jag se på "Den Girige" på SVT2 klockan 20:50. ^^
  Annars ska jag nog bara ta det lugnt idag, hamstra på mig allt julgodis o.s.v.

Pax et Bonum (Merry Christmas & a Happy New Year!)
Erin <3

No comments:

Post a Comment